Jako doświadczeni fizjoterapeuci wiemy, że wiedza i najnowsze technologie stosowane w leczeniu, mogą się przyczynić do poprawy stanu Twojego zdrowia i zwiększenia wydolności Twojego organizmu. Wierzymy też, że dzięki przyspieszeniu procesów regeneracyjnych, zwiększamy szanse na sukces.

Dlatego robimy wszystko to, co robi cały profesjonalny świat sportu i nauki. Po to, by rozwinąć jeszcze bardziej możliwości ludzkiego organizmu. A w konsekwencji wejść na wyższy poziom świadomości i osiągać nowe cele.

Centrum fizjoterapii i leczenia bólu Fizjo-Expert

to miejsce, w którym postawimy Cię na nogi i przywrócimy radość życia
” Bo nie ma nic piękniejszego, niż uwolnić człowieka od bólu”

Dlaczego warto do nas przyjść na rehabilitację:

każdego pacjenta traktujemy bardzo indywidualnie. Inaczej pracujemy ze sportowcami, inaczej z osobami, które potrzebują rehabilitacji przy wieloletnich przewlekłych problemach, inaczej przy nagłych ostrych urazach, a jeszcze inaczej z dziećmi;

edukujemy i wdrażamy profilaktykę fizjoterapeutyczną, bo wiemy z doświadczenia, że niektórych urazów można po prostu uniknąć;

zamieniamy ból i ograniczenia ruchowe na ulgę i pełną sprawność;

w naszym gabinecie fizjoterapeutycznym w Żywcu pracujemy z pomocą USG, co pomaga nam postawić trafną diagnozę i tym samym leczyć szybciej i skutecznie;

nieustannie poszerzamy swoją wiedzę na specjalistycznych kursach, dzieki temu naszi Pacjenci mają lepszą opiekę fizjoterapeutyczną;

nasza praca sprawia nam radość i po prostu ją kochamy.