Laser HIL

Laser wysokoenergetyczny ( HIL – High Intensity Laser) to najnowocześniejsze narzędzie do komfortowej terapii przeciwbólowej i biostymulacji. Stanowi ona alternatywę dla zimnej laseroterapii popularnie stosowanej w ramach NFZ. Laser HIL umożliwia nieinwazyjne i błyskawiczne leczenie bólu, stanów zapalnych, zwyrodnień pojawiających się w różnych obszarach ciała. W naszym gabinecie metoda ta jest wykorzystywana jest bardzo często, jako metoda szybkiej redukcji bólu, usprawnienia procesów regeneracji tkanki oraz efektywnej miejscowej biostymulacji przyspieszenia regeneracji organizmu. Stanowi świetne połączenie z falą uderzeniową, krioterapią miejscową lub innymi metodami rehabilitacji.

Wskazania do stosowania laseroterapii HIL:

• zapalne stany ostre, podostre i przewlekłe,
  • bóle kręgosłupa oraz kończyn,
  • urazy mięśni i stawów,
  • jako zabieg wspomagający procesy samo naprawcze w organizmie,
  • przewlekłe zwyrodnienia stawów,
  • łokieć tenisisty,
  • łokieć golfisty,
  • stany pooperacyjne,
  • zespół bolesnego barku,
  • ostroga piętowa.

W Żywieckim Centrum Medyczny Fizjo-Expert korzystamy z aparatu POLARIS HPS

Urządzenie to zapewnia:

• światło o starannie dobranej długości fali i mocy – dzięki temu uzyskuje się optymalne proporcje między pochłanianiem a przenikaniem wiązki penetrującej ciało,
  • umożliwia uzyskanie mocy szczytowej aż 50 razy wyższej niż w przypadku zimnej laseroterapii dostępnej w ramach NFZ,
  • można wykorzystywać do terapii łączonej z wytworzeniem fali uderzeniowej, co wydatnie podnosi działanie przeciwbólowe laseroterapii, przyspiesza mikrokrążenie i drenaż limfatyczny, czyli polepsza warunki do odnowy i regeneracji tkanek.