Theragun – metoda masażu sportowego

Masażer Theragun to innowacyjne urządzenie, przeznaczone do głębokiego sportowego masażu wibracyjnego. Idealnie sprawdza się jako przygotowanie mięśni przed wysiłkiem jak i regeneracji po wysiłkowej. W naszym gabinecie korzystamy z tej technologii pracując ze sportowcami.

Zakres prędkości urządzenia to od 1750 do 2400 uderzeń na minutę i nacisku nawet do 27kg.

Dzięki różnym końcówkom, masaż taki pozwala na szybkie i głębokie rozluźnienie praktycznie każdej grupy mięśniowej.

Najlepsi sportowcy na świecie korzystają z THERAGUN

Efekty jakie można uzyskać stosując taki masaż to:

• zmniejszenie bolesności i sztywności mięśni,
  • poprawę zakresu ruchomości w stawach,
  • przyśpieszenie regeneracji po urazie i po wysiłku,
  • polepszenie ogólnego samopoczucia i odprężenia.

Główne zastosowanie terapii urządzeniem Theragun to:

• terapia pourazowa: bóle mięśniowe, zapalenie powięzi,
  • łagodzenie skurczów mięśniowych,
  • stymulacja punktów spustowych,
  • przewlekłego bólu grzbietu.

Terapia Theragun na ból mięśni po treningu

Zespół opóźnionego bólu mięśniowego po wysiłku spowodowany jest mikrourazami mięśni. To ból, który zna wielu sportowców zawodowych, ale i sportowców amatorów. Jak się go pozbyć? W jaki sposób przynieść ulgę zmęczonym i obolałym mięśniom po treningu i jak być gotowym na kolejne zmagania treningowe?

W naszym gabinecie Fizjo-Expert w Żywcu zalecamy masaż wibracyjny Theragun jako skuteczną metodę na bólowe dolegliwości potreningowe. Masaż sportowy, wibracyjny Theragun daję szanse na poprawę wydolności mięśni oraz zminimalizowanie potreningowego zespołu bólowego.