Rehabilitacja ręki

Masz kontuzję ręki i potrzebujesz szybkiego działania przeciwbólowego i przeciwzapalnego?
Boli Cię bark, łokieć lub nadgarstek?

Dobrze trafiłeś. Chętnie Ci pomożemy.

Jeśli cierpisz i dokucza Ci uczucie, kiedy ból ręki lub barku ogranicza Twoją normalną aktywność i nie pozwala żyć i normalnie funkcjonować, wiesz jak ważna jest szybka i skuteczna pomoc.
Spora część pacjentów, którzy do nas trafiają cierpi z powodu urazu i towarzyszy im tępy i ostry ból lub ograniczenie ruchomości. Jeżeli doznałeś urazu – nie zwlekaj – jak najszybsza konsultacja i wdrożenie odpowiedniej nowoczesnej terapii – fizjoterapii XXI wieku, znacząco skraca czas powrotu do pełnej sprawności oraz zmniejsza ryzyko powikłań.
W taki sposób leczą się sportowcy i osoby świadome tego, iż im szybsza odpowiednia reakcja, tym szybszy powrót do zdrowia. W naszym gabinecie korzystamy z Terapii TECAR.

Pamiętaj! Rehabilitacja ręki po urazie to proces wieloetapowy

Na samym początku nasi specjaliści wyciszają Twój stan ostry. Wdrażane są działania mające na celu redukcje opuchlizny i obrzęku, inicjowanie początkowych procesów regeneracyjnych m.in. za pomocą Terapii TECAR czy lasera wysokoenergetycznego.
Po ustąpieniu stanu ostrego, prowadzona jest diagnostyka uszkodzonych struktur. Jeśli jest taka potrzeba posiadamy dobrze wyposażoną PRACOWNIĘ USG i możemy w każdej chwili z jej skorzystać. Wszystko jest na miejscu w naszym gabinecie. Następnie stosujemy zabiegi, które przywracają prawidłową ruchomości oraz mają wpływ na wzmacnianie siły mięśniowej.

Kolejnym etapem leczenia jest wdrożenie odpowiedniego treningu funkcjonalnego. Wszystko po to, aby zabezpieczyć obszar przed ponownym urazem. Wiemy jak ważna jest profilaktyka!!!
W naszym gabinecie nasi specjaliści kompleksowo podchodzą do rehabilitacji w stanach zwyrodnieniowych ręki. Wszystko po to, aby, nie tylko pozbyć się objawów bólowych, lecz także poprawić funkcjonowanie układu ruchu, zabezpieczając przed nawrotem dolegliwości.

Zdecydowana większość schorzeń przewlekłych lub bezkontaktowych urazów ręki jest skutkiem wcześniejszych zaburzeń w obrębie działania naszego organizmu.

W Centrum Fizjo-Expert w Żywcu fizjoterapeuci, wykorzystując swoje doświadczenie, starają się znaleźć przyczynę problemu oraz wyeliminować ją. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, jesteśmy w stałym kontakcie z Twoim specjalistą.

Podczas terapii rehabilitacji ręki korzystamy z:

• terapii TECAR,
  • kinezyterapii: leczenie ruchem,
  • ćwiczeń czynności manualnych oraz stabilizujących kończynę,
  • fali uderzeniowej,
  • masaży leczniczych,
  • akupresury,
  • drenażu limfatycznego.

W ramach rehabilitacji ręki najczęściej leczymy:

• Złamania ręki / nadgarstka,
  • Cieśń nadgarstka,
  • Stan po zabiegu ortopedycznym,