Terapia Tecar

Terapia TECAR to transfer energii do komórek przyśpieszający proces leczenia. To innowacyjne połączenie zabiegu terapii manualnej z zabiegiem fizykalnym. Wykazuje silne działanie przeciwbólowe, redukuje obrzęki, łagodzi stan zapalny, rozluźnia mięśnie. Z terapii TECAR korzystają sportowcy na całym świecie, zwłaszcza piłkarze AC MILAN czy siatkarze TRENTINO VOLLEY. Zabieg przy pomocy urządzenia Doctor TECAR jest w pełni bezpieczny oraz relaksujący, za sprawą przyjemnego odczucia rozchodzącego się po ciele ciepła. Jest to działanie fali radiowej wysokiej częstotliwości w zakresie 500 kHz i działa w trybie pojemnościowym i oporowym.

Technologia do niedawna wykorzystywana głównie na potrzeby zawodowego sportu. Obecnie stosowana w prywatnych gabinetach rehabilitacji w zaburzeniach funkcjonowania układu ruchu. Z zabiegów technologii Tecar możesz także skorzystać w Centrum Fizjo-Expert w Żywcu. Zabiegi urządzeniem wykorzystujemy także jako wspomaganie regeneracji zatok przynosowych.

Efekty po zastosowaniu terapii Tecar:

• zmniejszenie napięcia mięśniowego,
  • lepsze dotlenienie tkanek,
  • wspomaganie usunięcia obrzęków,
  • działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne,
  • przyspieszenie regeneracji komórek.

Wskazania do stosowania terapii DR TECAR:

• stany pourazowe: skręcenia, zwichnięcia, naderwania mięśni,
  • bóle kręgosłupa: rwa kulszowa, zwyrodnienia, dyskopatia, ostry lędźwioból,
  • stany pooperacyjne narządu ruchu,
  • regeneracja zatok,
  • łokieć golfisty i tenisisty,
  • ostroga piętowa,
  • osteoporoza,
  • medycyna estetyczna : rozstępy, blizny, cellulit,
  • stany zwyrodnieniowe stawów,
  • bóle biodra oraz pachwin,
  • konflikt pod barkowy,
  • zamrożony bark.

Ile kosztuje zabieg i jak długo trwa?

W naszym gabinecie rehabilitacji w Żywcu cena terapii TECAR uzależniona jest od tego, jak duży obszar poddamy działaniu fal radiowych. Bywa także, że schorzenie wymaga tego, aby połączyć działanie TECAR z innymi zabiegami, na przykład falą uderzeniową, laseroterapia HIL czy terapią manualną. Pojedyncza terapia trwa od 15 do 45 minut i wymaga od 3 do 15 powtórzeń w jednej serii zabiegowej. W naszym gabinecie podchodzimy do każdego Pacjenta indywidualnie, co często owocuje szybkimi efektami terapeutycznymi.
Cena zabiegu będzie się zatem różnić w zależności od tego, czy wybierzesz jeden zabieg, czy pakiet.