WKŁADKI ORTOPEDYCZNE

Postep w technologii wkladek ortopedycznych i wzrastające doświadczenie lekarzy przechodzą obecnie światową rewolucję, pomagajac ogromnej liczbie pacjentów na calym świecie doswiadczyć skuteczną ulgę w bólu.

Jezeli sądzisz, ze zastosowanie wkładek ortopedycznych może Ci pomóc, zgłoś sie do nas po ICB Medical, dzieki którym bedziesz miał pewność, że otrzymuiesz to co najlepsze pod wzgledem technologicznym, jakości produkcji i biomechaniki.

Termoplastyczne wkladki ortopedyczne ICB są dostępne w różnych stopniach twardości i rozmiarach, a także dla malych dzieci.

Leczenie przyczyn bólu

Chodząc po twardych płaskich powierzchniach codziennie narazamy swoje ciało na wiele naprężeń i napięć, często powodujących ból i uczucie dyskomfortu w kończynach dolnych. Termoplastyczne wkladki ortopedyczne ICB o podwójnej gęstości opracowano w sposób prynoszacy ulge w bólu i uczuciu dyskomfortu poprzez korygowanie postawy ciała u samych podstaw – stóp.

Prawdopodobna przyczyna problemu
Nasze stopy mialy nam słiżyć na różnych powerzchniach, na przykiad piasku lub ziemi – a nie na twardym betonie. Twarde powerzchnie nie daja żadnego podparcia wysklepieniu stopy, dlatego też stopy zaczynaja przechylać sie do wewnątrz powodując splaszczenie łuków – stan ten nazywamy „nadmierną pronancją”. Problem ten dotyczy nawet 80% populacji.

Ponieważ nasze stopy, kostki, nogi i plecy próbuja kompensować pronancję, ustawienie kości i mieśni ulega zaburzeniu, powodując wiele powszechnie występujących problemów. Do objawow, kóre mogą swiadczyc o nadmiernej pronacji i deformacji budowy stopy zaliczamy:

• Odciski i zrogowacenia,
  • Ostrogi piętowe,
  • Zapalenie okostnej goleni,
  • Zmęczenie, ból nóg,
  • Bóle stóp,
  • Bóle kolan,
  • Bóle bioder,
  • Bóle w dolnej części kręgosłupa.

Leczenie schorzeń

Łącząc w sobie najnowsze osiągnięcia nauki i techniki z doświadczeniem w zakresie medycznej znajomości dysfunkcji konczyń dolnych, termoplastyczne wkładki ortopedyczne ICB o podwójnej gęstości, oferują doskonałą skuteczność terapeutyczną.
Ulga jest odczuwalna juz po 5 minutach od założenia.