Rehabilitacja kręgosłupa

Masz problem z bólem kręgosłupa ? Cierpną Ci ręce i nie możesz w nocy spać? Nie czekaj i skorzystaj z najnowszych technologii stosowanych w medycynie sportowej.

Zamień ból i dyskomfort na pełną sprawność

Nie jesteś w stanie normalnie funkcjonować z powodu dolegliwości bólowych kręgosłupa?

Masz zdiagnozowaną dyskopatię kręgosłupa?

Nie możesz się ruszać z powodu bólu?

Nieważne, czy jesteś sportowcem, czy emerytem i jaką wykonujesz pracę. Przyjdź! Pomożemy Ci!

W naszym centrum do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie. Sam proces rehabilitacji i ćwiczenia dobieramy pod konkretnego pacjenta.

Ból kręgosłupa bardzo często spowodowany jest złymi nawykami ruchowymi lub wadami takimi jak: boczne skrzywienie kręgosłupa czy dyskopatia.

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie rehabilitacji kręgosłupa – począwszy od diagnozy, a skończywszy na wyleczeniu i pokazaniu ćwiczeń, które będą pomagały zapobiec nawrotowi choroby.

Jakie metody stosujemy w leczeniu kręgosłupa?

W leczeniu schorzeń kręgosłupa stosujemy metody manualne wspierane nowoczesną fizykoterapią i medycyną naturalną. Takie połączenie zapewnia szybkie efekty terapeutyczne i bardzo często zamierzone efekty osiągamy w ciągu 5 wizyt.

Dlaczego jesteśmy skuteczni w rehabilitacji kręgosłupa?

W leczeniu bólu kręgosłupa stosujemy nowoczesne technologie takie jak terapia TECAR, głęboka oscylacja czy laser wysokoenergetyczny. Wszystkie te metody zapewniają:

• rozluźnienie tkanki mięśniowej, zmniejszenie napięcia mięśniowego
  • stymulują dopływ krwi, tlenu i substancji odżywczych,
  • przyśpieszają regenerację komórek.

Rehabilitujemy w zakresie:

• bóli kręgosłupa,
  • rwy kulszowa,
  • zmian zwyrodnieniowych,
  • dyskopatii,
  • wad postawy,
  • przed i po zabiegu operacyjnym.

Umów się jak najszybciej! Nasi fizjoterapeuci sprawią, że szybko wrócisz do pełni sił i będziesz mógł znów cieszyć się życiem, jak dawniej.